
Spolupráce spočívá ve sdílení aktuálních produktových dat s dodavateli přesně, bezpečně a v reálném čase za účelem urychlení procesů nákupu.
Nákupčí mohou získat přístup k datům o kvalifikovaných a preferovaných dodavatelů, stejně jako k informacím o stavu dílů, aby ověřili dostupnost dodavatele. Nákupčí jsou upozorněni, když kusovník (BOM) dosáhne stavu nabídky, prototypu nebo výroby, aby je mohli uvolnit dodavatelům. Tato společná spolupráce umožňuje výrobcům zvýšit agilitu a zkrátit čas do uvedení na trh.
Spolupráce v dodavatelském řetězci je důležitá, protože v rychle se měnícím – někdy nepředvídatelném – technologickém prostředí musí strategické týmy získat ty správné materiály a díly, aby nové výrobky mohly být rychle uvedeny na trh.
Tím, že umožní plynulé sdílení aktuálních produktových dat přesně, bezpečně a v reálném čase mezi konstrukcí, výrobou, nákupem a dodavateli, může vaše organizace podpořit agilitu a urychlit dobu uvedení na trh.
Získejte přístup k plynulému a spolehlivému toku dat o materiálech.
Strategické týmy pro získávání materiálů mohou současně spolupracovat se svými dodavatelskými partnery, aby bezpečně sdílely aktuální a přesné informace o výrobcích. Tím, že lépe chápou atributy komponent, jako jsou schválení dodavatelé, datové listy, kde je komponent spotřebováván, a informace o tom, kdy byl podán požadavek na změnu nebo zpráva o problému, jsou schopni zrychlit dobu uvedení na trh a zlepšit agilitu.
S přidruženými technickými výkresy v 2D, 3D nebo rozšířené realitě poskytovanými v kontextu mohou nákupčí dále spolupracovat s dodavateli pomocí schopností řízení projektu. Například mohou poslat data, výkresy a revize potřebným zainteresovaným stranám způsobem, který je sladěn s jejich funkcí a systémem.
Dodavatelé, interní uživatelé, partneři a kontraktní výrobci spolupracují na programech řízených smlouvou s automatickým odesláním oznámení při uvolnění dílu, specifikace a ukončení životnosti.
Konstruktéři schvalují dodavatele i jejich změny bez ohledu na to, kdo žádost o změnu inicioval.
Podpora různých úrovní zabezpečení (čtení, zápis, mazání, meta data atd.) a přístupových kontrol definovaných uživatelskými skupinami a platných pro konkrétní objekt.
Týmy mohou spolupracovat jak interně, tak externě s dodavateli sdílením důležitých informací o výrobcích v reálném čase. To pomáhá zlepšit agilitu a dobu do uvedení na trh.
Kvalifikovaní dodavatelé a stav dílů jsou viditelné pro výzkum a vývoj k potvrzení připravenosti dodavatelů. Seznamy dílů od schválených výrobců (AML) a seznamy schválených dodavatelů (AVL) jsou vytvářeny s podporou více dodavatelů komponent s preferovaným statusem.
Přiřazení hlášení problémů k postiženým položkám, sestavám a dílům. Zprávy jsou vytvářeny interně nebo dodavateli na základě auditů (korektivní opatření dodavatele).
Vytváření transparentnosti s automatickým tokem úplných referenčních dat dodavatele a historie.
Vytváření snadno použitelných procesů a šablon, které automaticky doručují úkoly uživatelům. Konstrukce dodavatelů mohou bezproblémově provádět své hodnocení, schválení a oprávnění až na úroveň dílů.
Datová výměna založená na standardech mezi podnikovými systémy, propojení a trasování do ERP, CRM, propojených požadavků na základě OSLC a dalších.
Automatické vytváření souborů a jejich integrace pro použití dodavateli.
Ujištění se, že dodavatelé jsou v souladu s kvalifikací dílu (plán kontroly kvality, shoda materiálu, analýza DFM) a dohoda s dodavateli o změnování.
S Windchillem, řešením pro správu životního cyklu výrobku, máte k dispozici škálovatelné a plně přizpůsobitelné úložiště pro vaše cenné požadavky a validační prostředky. Software Windchill umožňuje podnikům řešit problémy spojené s výrobou komplexních výrobků, což zajišťuje spokojenost zákazníků a zmírnění rizik.