
V dnešním světě se výrobky rychle mění. Týmy potřebují způsob, jak snadno spravovat změny v definici výrobku a sdílet tyto změny napříč celým podnikem.
S řízením změn mohou týmy vytvořit správu dat, zajistit viditelnost a asociovat změny tak, aby byly plně definovány a kontrolovány. Tím se zajistí, že úkoly jsou dodány těm, kteří jsou za ně odpovědní, pomocí opakovatelného a automatizovaného pracovního postupu. Změny jsou prováděny a problémy jsou řešeny přesně, efektivně a v reálném čase.
Jedná se o proces vytváření, kontroly a získávání formálního souhlasu pro požadavky, objednávky a oznámení o technických změnách. Efektivní provádění změn je klíčové, protože může podle společnosti McKinsey and Company zkrátit dobu vývoje výrobku až o 33 %.
Díky PLM můžete poskytovat aktuální pohled na data o výrobku všem zainteresovaným stranám a podporovat zapojení přes různé disciplíny, včetně designových změn.
Inženýrské řízení změn umožňuje týmům efektivně spravovat procesy změn přizpůsobené potřebám podniku. To pomáhá zefektivnit vývoj výrobku.
Vytvoření asociativnosti výrobku tak, aby byly všechny změny identifikovány a zúčastnění měli přístup k nejaktuálnějším informacím o výrobku.
Poskytnutí aktuálního pohledu na požadované změny všem zainteresovaným stranám v podniku.
Sledování přesných informací po dobu celého životního cyklu v jednom zdroji dat, aby bylo zajištěno, že jsou dodržovány všechny normy a procesy.
Zahájení s procesy změn, které zahrnují komplexní sledování (úplný CRB/CIB), zrychlený postup (administrace změn) nebo základní variantu (pouze lehký CN).
Přizpůsobení procesu změn od jednoduchého a rychlého po důslednou dohledatelnost tvorby změn. Škálování procesu pro různé body v čase, jako jsou prototyp, nový výrobek a údržba.
Zachycení problémů nebo příležitostí týkajících se výrobků a procesů a určení dalších kroků. Tato hlášení jsou spojena s procesem změn i s procesem kvality.
Zachycení „dočasné“ změny výrobku nebo procesu jako součást standardního procesu změn.
Vytváření a provádění implementace plánu pro doručení změny do podniku. Nutnost auditu a ověření výsledků před uvolněním návrhových dat do další procesní fáze.
Záznamy o změnách včetně schválení, poznámek a komentářů spojených s daty o výrobku s auditovými stopami.
Použití firemních pravidel k zajištění toho, aby data o výrobku splňovala firemní standardy.
Tvorba opakovatelných, snadno použitelných procesů, které automaticky doručují úkoly uživatelům. Snadno konfigurovatelné šablony úkolů, které poskytují veškeré informace, které uživatelé potřebují k dokončení své práce.
Publikace aktualizovaných informací do systémů poté, co jsou změny vyřešeny.
Sledování dopadu požadavků ze vzdáleného systému (pomocí stopy Open Services for Lifecycle Collaboration – OSLC) zapojeného do návrhu výrobku.