Management kvality je strategický přístup, který organizacím umožňuje dosáhnout a udržovat vysokou úroveň kvality ve svých produktech, službách a procesech. Cílem je zabezpečit, že výrobky nebo služby splňují stanovené standardy a požadavky, což vede ke spokojenosti zákazníků a zlepšení celkového výkonnostního standardu organizace.
Podniky mohou implementovat různé standardy a certifikace jako ISO 9001, které poskytují řízení kvality pevný rámec. Management kvality je důležitý pro udržení konkurenceschopnosti na trhu a zajištění dlouhodobého úspěchu organizace.
Inovace produktu vyžaduje rychlost, obratnost a soulad. To je možné pouze tehdy, když jsou procesy vývoje produktu zjednodušeny a všichni zúčastnění mají přístup k nejpřesnějším datům. Softwarové řešení pro řízení kvality se zabývá oběma těmito aspekty. Vytváří správu dat a dohledatelnost postavenou na jediném zdroji informací v reálném čase, ke kterým mají přístup všichni zúčastnění.
Změny požadavků a nesoulady jsou propojeny a automatizovány, což umožňuje inženýrům rychleji řešit nápravná opatření (CAPA) a vytvářet kvalitní návrhy. Tyto efektivní procesy nakonec vedou ke zvýšení průchodnosti a ke snížení procenta zmetků, přepracování, výrobních a montážních poruch. To snižuje náklady na nekvalitu a zlepšuje spokojenost zákazníků.
Windchill přistupuje k celkovému systému kvality v podniku od návrhu až po servis holistickým způsobem. Konfigurovatelné, out-of-the-box pracovní postupy jsou spojeny s výrobky a díly pro kompletní záznam o designu (DMR) a historii designu (DHF).
Řízení změn a konfigurací, řízení požadavků a testů, CAPA, nesrovnalosti, řízení spokojenosti zákazníků (CEM), audit, řízení dokumentů, analýza režimu a účinků poruchy (FMEA), analýza chybovosti modelového stromu (FTA), kritické pro kvalitu (CTQ) a rizikový návrh (RBD) jsou centrálně uloženy a v souladu s návrhy materiálů a procesními plány pro inženýrství, výrobu a servis. Spojení PLM a řízení kvality do jediné platformy pomáhá organizacím všech velikostí urychlit dodání kvalitních výrobků.
Nutnost komunikovat změny, požadavky, testovací postupy a výrobní kontroly s týmy, které na vás procesně navazují.
S integrovaným sledováním.
Sběrem údajů o selhání a výkonu výrobku z testování, výroby, terénu/IoT pro analýzu příčin selhání a zpětnou vazbu do návrhu.
Provádění interních a dodavatelských auditů s cílem zjištění, zda jsou dodržovány klíčové firemní procesy, požadavky a směrnice.
Vizualizace detailních modelových dat pro identifikaci kritických faktorů kvality pro vývoj validačních a výrobních kontrolních plánů.
Vyhodnocování, monitoring, schvalování analýzy CAPA, která vznikla v důsledku interních nebo externích nesouladů.
Standardní OSLC, podpora certifikace a kvalifikace ISO26262, DO-178, atd.
Příjem, vyhodnocení, řešení a sledování nesouladu výrobku a procesu s integrovaným řízením změn.
FMEA s přímým propojením DFMEA a kusovníku (BOM), analýza životnosti Weibull, analýza chybovosti modelového stromu, návrh založený na riziku, predikce a klíčové prvky pro kvalitu.
Sběr veškeré zpětné vazby včetně stížností zákazníků.
ISO9000, Six Sigma, APQP, CMMI a normy pro lékařská zařízení, jako je FDA 21 CFR Part 820.
Přednastavené procesy dle ISO 13485.
Vzdálené monitorování terénních produktů využívajících IoT.
Windchill je špičkové řešení pro řízení kvality. Poskytuje jediný zdroj pravdy, který lze sdílet napříč týmy vývojářů, kvalitářů, dodavatelského řetězce a managementu. Uzavírá smyčku kvality výrobku a zpřístupňuje informace po uvedení na trh . Je to důvěryhodný a škálovatelný produkt pro spolupráci a inovace.