Víc než 3D model: definice nedá prostor chybámCreo Simulation Live: revoluční řešení v online simulacíchVýkresy patří minulosti, 3D modely jsou jistota i příslibJak využít sílu dat na maximum? Základem je kvalitní PLM systémCo je to digitální vlákno? A proč jej zavádět do výroby?Kvalitní kusovník je základ efektivní výrobyERP a PLM – dva základní pilíře moderní výroby, které nejlépe fungují spoluSaft Ferak - automatizace nabídkového řízení ze 2 dnů na 30 minutCreo 10 - Top novinkyDIGITÁLNÍ VÝROBA 2023Slavíme 30 let přinášení inovacíSUPro 2023 ohlédnutíSUPro 2023 - Program32. technologická konference SUPro 2023Mathcad Prime 9KÄSTLE CZCreo 9.0 k dispoziciPTC Mathcad Prime 8Talentovaní studenti VŠB využívají PTC technologiiSUPro 2022 ohlédnutíSUPro 2022 - Materiály ke staženíSUPro 2022Společnost PTC, jako lídr rozšířené reality (AR)Servis výrobních linek s podporou rozšířené reality (AR)Start-Up společnostiCreo - online průvodce funkcemiCreo Design Packages30. ročník vzdělávací konference SUPro 2021Ověřte efektivitu Vašeho CAD konstrukčního prostředíENX TISAX„PDM Home Office“ - Správa konstrukčních dat a dokumentace do 5 dnůDigitální správa konstrukčních dat a výrobní dokumentace MSV SYSTEMS CZ s.r.o.Digitalizaci námořnictva USA řídí PTC WindchillWindchill 12 ve znamení integrace a inovacíJak naladit Digitální vlákno ve vašem podniku?Vzdělávejte své zaměstnanceCAD renesancePTC rozšiřuje své CAD – PDM portfolio akvizicí OnshapeDigitální vláknoPTC Windchill získal druhé ocenění ve dvou letechVzdělávejte se s dotacemi POVEZ IIPTC akceleruje další rozvoj prostřednictvím strategických partnerstvíPLM - Airbus Helicopters


        Servis výrobních linek s podporou rozšířené reality (AR)



VÝSLEDKY:
  • Zapojení výrobní linky včas
  • Úspora cestovních nákladů
  • Vzdálený servis v reálném čase

POUŽITÉ PRODUKTY:



VÝZVA:


Devro je jedním z předních světových dodavatelů kolagenových střev pro potraviny, které zákazníci používají při výrobě široké škály uzenin a dalších masných výrobků. 

Výzva pro Devro nastala v roce 2020, kdy se rozhodli přesunout výrobu ze Skotska do ČR. Přesun jim překazila pandemie Covid 19, která neumožnila příjezd techniků do ČR. Devro tehdy poprvé nasadilo vzdálenou komunikaci s podporou rozšířené reality.







Devro je jedním z předních světových dodavatelů kolagenových střev, které zákazníci používají při výrobě široké škály uzenin a dalších masných výrobků. Devro dodává své výrobky více než 1000 zákazníkům po celém světě a zaměstnává zhruba 2 000 lidí v 6 výrobních závodech na 4 kontinentech.



Láska k uzeninám je celosvětová. Aby Devro uspokojilo vysokou poptávku po kolagenových střevech, běží výrobní závody – včetně toho v Jilemnici – v režimu 24 x 7. Jakékoliv zastavení výroby z důvodu poruchy či servisu zařízení znamená snížení výkonu dodávek, což má nepříjemné ekonomické dopady, zvláště když si uvědomíme, že se jedná o potravinářský průmysl.



VÝZVA


„V roce 2020 nám pandemická situace zkomplikovala přesun výrobní linky ze Skotska do Čech“, říká Josef Trojan, technický ředitel Devro Česká republika. „Hledali jsme řešení, jak linku v Jilemnici uvést do provozu bez plánované, osobní pomoci expertů z Glasgow. Tehdy jsme poprvé nasadili vzdálenou komunikaci s podporou rozšířené reality. Využili jsme aplikaci Vuforia Chalk společně s chytrými brýlemi RealWear.

Propojili jsme kolegy ve Skotsku s našimi techniky hlasem a kreslením do přenášeného obrazu prostřednictvím rozšířené reality. Naši technici byli tímto způsobem na vzdálenost stovek kilometrů detailně navigováni při instalaci a oživení linky. Také díky tomu jsme projekt úspěšně zvládli, navzdory pandemii.“





ŘEŠENÍ


Vuforia Chalk umožňuje velmi efektivní komunikaci pomocí audio, video a grafického propojení dvou nebo více stran v různých situacích v průmyslu i komerční sféře. Dovoluje tak řešit situace, které by jinak zabraly spoustu nadbytečného času a nákladů, například cestovní náklady. V některých případech by tyto situace mohly znamenat i rizika, třeba v oblasti bezpečnosti práce. Plusovým doplňkem Vuforia Chalk je automatické generování obrazových reportů, ke kterým se můžou technici vracet a opakovaně je používat.

„Na základě pozitivních zkušeností z pilotního nasazení Vuforia Chalk a RealWear jsme rozhodli o jejich plošném nasazení v celém koncernu Devro. Servisní technici ve všech šesti závodech budou moci využívat okamžitě dostupnou vzdálenou podporu koncernových expertů a řešit velmi efektivně poruchy, odstávky, ale i plánovaný servis našich výrobních linek. Očekáváme zlepšování našich KPIs, především Mean Time to Recovery a Mean Time to Repair. Každá ušetřená minuta při servisním zásahu pro nás tedy znamená kvalitnější službu pro naše zákazníky, což je naším prvořadým cílem“ dodává technický ředitel, pan Trojan.


"Každá ušetřená minuta při servisním zásahu pro nás tedy znamená kvalitnější službu pro naše zákazníky, což je naším prvořadým cílem“
Ing. Josef Trojan, Technický ředitel, Devro ČR