SPECIALISTA/SPECIALISTKA OBJEDNÁVEK

Náplň práce:

Komunikace se zahraničními dodavateli, u kterých budete objednávat software pro naše zákazníky. Používání internetového objednávkového systému.
Pravidelný, převážně písemný, kontakt s angličtinou, protože to pro Vás bude dorozumívací prostředek
Odpovědnost za kontrolu doručených zahraničních faktur
Vedení administrativy související s objednávkami – vše objednané musí být v souladu s příslušnými doklady, dokumenty a s naší interní evidencí
Spolupráce s kolegy ze všech oddělení
Spoluúčast při zlepšování procesů

Požadované znalosti a schopnosti:

Min. SŠ vzdělání
Pokročilá znalost práce na PC (MS Office, zejména EXCEL)
Angličtina slovem i písmem
Organizační schopnosti a samostatnost
Ochota se dále vzdělávat


Nabízíme Vám:

Práci ve stabilní české společnosti
Pracoviště v centru Zlína
Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
Zaškolení do pracovní pozice pod dohledem mentora
5 týdnů dovolené
Příspěvek na stravování
Občerstvení na pracovišti

Nástup možný ihned po ukončení výběrového řízení.


Místo práce: kancelář ve Zlíně.

Motivační dopis a strukturovaný CV nám pošlete na adresu job@aveng.cz
Více informací poskytuje: Lenka Jošková, T: +420 576 000 135.
Vybrané kandidáty/ky pozveme následně na osobní pohovor, který bude probíhat v lednu 2022.