Technická podpora


Technická podpora zajišťuje odborné poradenství k PTC technologiím a k produktům AV ENGINEERING.
Maximalizuje vaši produktivitu, redukuje rizika, řídí náklady a optimalizuje výkon softwarových aplikací PTC přesně podle vašich potřeb.
Technickou podporu poskytuje vysoce kvalifikovaný tým specialistů. Jejich odbornost a kvalifikace je rozvíjena díky systematickému vzdělávání v oblasti technických věd, komunikačních dovedností a v používání softwarových aplikací PTC. Tým technické podpory je pravidelně certifikován společností PTC, což uživatelům garantuje technickou podporu nejvyšší kvality.


HOT-LINE


K hlavním a velmi efektivním nástrojům technické podpory patří poradenská služba HOT-LINE, kterou poskytuje AV ENGINEERING, a.s. v českém jazyce. Tato služba je zákazníkům s aktivním maintenance k dispozici v pracovních dnech od 8:00 do 17:00 prostřednictvím speciální telefonní linky. Své dotazy mohou navíc položit také prostřednictvím webového portálu aveng.cz nebo zaslat emailem na adresu support@aveng.cz.

Prostřednictvím web stránek autora PTC dále mohou administrátoři stahovat aktuální verze a subverze software, řídit konfigurace software, konfigurovat a ladit hardware a tak zajistit maximální výkon infrastruktury. Další elektronická podpora uživatelů PTC technologií je k dispozici uvnitř jednotlivých PTC aplikací, na sociálních sítích a podobně.

Řešení technických dotazů je možné:


Telefonicky na speciálním čísle +420 469 615 555
Zadáním dotazu písemnou formou pomocí emailu support@aveng.cz
Elektronickým formulářem na zákaznickém portálu

































Nástroje pro efektivní poskytování technické podpory:


AV DATA CENTER
Zákaznický portál
Hotline
Team Viewer