Správa servisních procesů
Vytvořte základ pro přesné a dostupné informace o servisu.
Zvýšení kvality servisu díky správě servisních procesů
PLM umožňuje společnostem centrálně spravovat všechny servisní informace ve vztahu k produktům, systémům a komponentám. Klíčovou výhodou tohoto přístupu zaměřeného na produkt je to, že pomáhá společnostem maximalizovat opětovné použití technických a konfiguračních informací. Jediný zdroj pravdivosti nejnovějších servisních informací je zásadní pro zvyšování produktivity a efektivity servisních techniků po celý životní cyklus servisu.Zlepšení efektivity techniků a výkonu servisu
Snížení doby prostojů výrobku u zákazníka, zvýšení počtu oprav na poprvé, eliminace chyb a plýtvání – tato obchodní vylepšení závisí na tom, zda technici mají správné servisní informace a informace o dílech v čase, kdy je potřebují.Díky řešení PTC pro správu servisních procesů mají technici správné informace ve správný čas. Seznamy dílů, technická dokumentace a ilustrace na základě CAD modelů jsou důvěryhodné, protože jsou automaticky propojeny a aktualizovány podle nejnovějších technických a kontrakčních informací. Servisní dokumentace je vydávána dříve, což má za následek rychlejší uvedení na trh, zatímco technici podpory a servisu řeší problémy rychleji a zvyšují tak skóre spokojenosti zákazníků.
Souběžný vývoj se správou servisních procesů
PTC PLM řešení využívá konstrukční (eBOM) nebo výrobní (mBOM) kusovníky pro definování dílů a sad používaných pro servis – servisní kusovník (sBOM). Z sBOM se automaticky generují informace o součástech pro konkrétní konfigurace výrobku pro konzistentní a přesné opravy. SBOM je udržován v aktuálním stavu pracovními postupy správy změn, které zajišťují včasnou viditelnost servisním organizacím. Integrované CAD 3D modely se používají k vytváření snadno srozumitelné interaktivní grafiky.Servisní informace jsou dodávány v celé řadě různých formátů (servisní manuály, školící dokumenty, rozšířená realita atd.) a jazyků. Zúčastněné strany mají přístup k příslušným informacím o výrobku pomocí oprávnění, která filtrují obsah podle potřeby.