Pracovník technické podpory zákazníků
 - Services Engineer


Požadujeme:

vzdělání SŠ nebo VŠ strojírenského směru
pokročilou znalost anglického jazyka
nadstandardní uživatelskou znalost práce s výpočetní technikou
uživatelskou znalost Microsoft Office
odhodlání učit se nové funkce a postupy pro užívání CAD/PLM/SLM software
vlastnosti potřebné pro technickou podporu uživatelů software:
komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost
dobré prezentační schopnosti
řidičský průkaz sk. B
práci na HPP


Výhodou bude:

praxe v oboru technické podpory CAD, PLM nebo SLM systémů
znalost systémů Creo (dříve Pro/ENGINEER), Windchill, Arbortext nebo Mathcad
základní orientace v oboru IT v rozsahu potřeb pro provoz CAD/PLM
povědomí o procesech životního cyklu výrobků s důrazem na konstrukční fázi

Náplň práce:

instalace, nastavení a uvedení do provozu software Creo, Windchill, Arbortext, Mathcad
zaškolování uživatelů do software
poskytování konzultací k metodikám a pracovním postupům pro používání uvedených software
poskytování technické podpory uživatelů (Hot-Line)

Nabízíme Vám:

uplatnění ve stabilní a perspektivní společnosti, která je v ČR na špici v oboru
systematické zaškolení do pracovní pozice a do ovládání uvedených software
práci s high-end softwary
možnost trvalého osobního rozvoje, včetně uplatnění v nových oblastech – Service Lifecycle Management a Internet of Things
příležitosti k soustavnému technickému vzdělávání v ČR i v zahraničí finanční ohodnocení ve vazbě na dosahované výsledky
kariérní postup ve vazbě na dosahované výsledky
práci v přátelském kolektivu, motivovaném ke společným úspěchům
firemní benefity – 5. týden dovolené, zvýhodněné tarify pro mobilní telefonování, stravenky, nápoje na pracovišti

Nástup možný ihned nebo dohodou.
Místo práce: kancelář ve Zlíně, v Chrudimi nebo v Plzni.

Motivační dopis a strukturovaný CV nám pošlete na adresu job@aveng.cz
Vybrané kandidáty pozveme následně na osobní pohovor