Obchodní zástupce

Úkolem obchodního zástupce je prodej software Creo, Windchill, Mathcad, Arbortext, ThingWorx a dalších souvisejících podpůrných softwarů. Dále má na starost prodej služeb (školení, konzultace, implementace apod.) a prodej služeb technické podpory ke zmíněným softwarovým produktům.

Detaily k jednotlivému softwaru jsou k dispozici na stránkách aveng.cz



Požadujeme:

vzdělání SŠ nebo VŠ, nejlépe strojírenského směru
pokročilou znalost anglického jazyka
uživatelskou znalost Microsoft Office
odhodlání učit se novým přístupům a aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti
vlastnosti potřebné pro obchodní praxi: komunikativnost, spolehlivost, kreativita, zodpovědnost, flexibilita, dobré prezentační schopnosti a obchodní způsob myšlení
řidičský průkaz sk. B
práci na HPP

Výhodou bude:


obchodní nebo obchodně-technická praxe v oboru CAD, PLM nebo SLM systémů
základní znalost CAD, PLM nebo SLM systému – ideálně Creo (dříve Pro/ENGINEER), Windchill, Arbortext nebo Mathcad
povědomí o procesech životního cyklu výrobků s důrazem na vývojovou fázi
JAK VNÍMAJÍ TUTO POZICI NAŠI OBCHODNÍCI:

Jaké vlastnosti by měl mít úspěšný obchodník?
Martin: Hlavně se z toho nezbláznit, zodpovědný, nekonfliktní, rozhodný
Pavel: Cílevědomý, otevřený, komunikativní, lehce asertivní, týmový hráč

Jaký by měl mít váš nový kolega?
Martin: Hlavně normální:-)
Pavel: Týmový

Jakou radu byste dali, jako první, novému kolegovi?
Martin: Předcházet si dámy z účtárny…
Pavel: Nevzdávej to při prvním problému

Co vás na práci obchodníka baví?
Martin: Různorodost, cestování a řešení různých projektů se zákazníky
Pavel: Různorodost, možnost aktivně ovlivňovat výsledek

Proč zůstáváte právě v AV?
Martin: Baví mě to, stabilita, docela príma kolektiv
Pavel: Protože mě to v AV baví :-)

Kolik let pracujete v AV?
Martin: Sám nevím, moc rychle to plyne, asi kolem 10 let
Pavel: Už 16 let


Náplň práce:

zjišťování situace na trhu v oblastech vhodných pro nasazení strojírenského CAD/PLM/SLM software
vyhledávání potenciálních zákazníků
specifikace zákaznických požadavků a potřeb
příprava návrhu řešení a nabídky
ve spolupráci se softwarovým konzultantem předvedení uvedeného software u zákazníka
vedení obchodních jednání a uzavírání kontraktů
spolupráce a podpora spolupracovníků při realizaci zakázky
péče o spokojenost existujících zákazníků
sledování, studium a aplikace novinek v softwarech a v souvisejících oblastech (zdroje v anglickém jazyce)

Nabízíme Vám:

uplatnění ve stabilní a perspektivní společnosti, která je v ČR na špici v oboru
zaškolení do pracovní pozice
možnost trvalého osobního rozvoje, včetně uplatnění v nových oblastech – Service Lifecycle Management a Internet of Things
možnost soustavného vzdělávání v ČR i v zahraničí
finanční ohodnocení ve vazbě na dosahované výsledky
kariérní postup ve vazbě na dosahované výsledky
práci v přátelském kolektivu, motivovaném ke společným úspěchům
firemní benefity – 5. týden dovolené, zvýhodněné tarify pro mobilní telefonování, stravenky, nápoje na pracovišti

Nástup možný ihned nebo dohodou.
Místo práce: kancelář ve Zlíně, v Chrudimi nebo v Plzni.

Motivační dopis a strukturovaný CV nám pošlete na adresu job@aveng.cz
Vybrané kandidáty pozveme následně na osobní pohovor