Asistent / Asistentka obchodního úseku (Back Office)

Požadujeme:

Minimálně středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru
Pokročilá znalost anglického jazyka, slovem i písmem
Výborná uživatelská znalost Word, Excel, Outlook
Schopnost efektivně komunikovat se svými kolegy i zákazníky
Výborný týmový hráč, současně však schopnost samostatné práce
Schopnost pracovat současně na více úkolech
Schopnosti soustředění na detail a udržení systému
Výborná schopnost písemného a ústního vyjadřování
Odolnost vůči stresu, flexibilita a proaktivita
Řidičský průkaz sk. B
Práce na HPP

Výhodou bude:

Zkušenost s objednáváním softwarů nebo výrobků
Zkušenost s ovládáním obchodních softwarů (CRM, evidenční nebo objednávkový software)

Náplň práce:

Příprava obchodní dokumentace – kalkulace, nabídky, analýzy, smlouvy, atd.
Zpracovávání obchodních případů – kontrola objednávek a smluv, plánování dodávek, vystavování zálohových faktur
Administrativní podpora obchodních zástupců
Údržba databází v obchodním softwaru
Příprava a podpora marketingových a obchodních akcí (semináře, veletrhy apod.)
Objednávání softwaru a jeho servisu na internetu (anglické uživatelské prostředí)
Úzká spolupráce s obchodním týmem, účetním oddělením, servisem a s objednávacím oddělením u výrobce softwaru (emailová a telefonická komunikace v anglickém jazyce)
Evidence stavu objednávek, kontrola plnění dodacích termínů
Zajišťování kódů pro instalaci softwaru
Evidence softwaru a jeho servisu u našich zákazníků
Odpovědnost za správu ceníků
Vyřizování zákaznických požadavků souvisejících s užíváním dodaného softwaru (mimo přímou podporu uživatelů software)
Vytváření reportů a analýz vztahujících se k objednávkám softwaru a jeho servisu
Kontrola fakturace za dodávky softwaru a jeho servisu, součinnost s účetním oddělením


Nabízíme Vám:

Uplatnění ve stabilní a perspektivní společnosti, která je v ČR na špici v oboru
Zaškolení do pracovní pozice
Finanční ohodnocení ve vazbě na dosahované výsledky
Práci v přátelském kolektivu, motivovaném ke společným úspěchům
Firemní benefity – 5. týden dovolené, zvýhodněné tarify pro mobilní telefonování, stravenky, nápoje na pracovišti

Nástup možný ihned po ukončení výběrového řízení.
Místo práce: kancelář ve Zlíně.

Motivační dopis a strukturovaný CV nám pošlete na adresu job@aveng.cz do 30. 9. 2017.
Vybrané kandidáty/ky pozveme následně na osobní pohovor.

Předpokládané ukončení výběrového řízení je 31. 10. 2017.

Více informací k pozici poskytuje Kateřina Reisová, T: 371 000 114