Zvýšení zákaznické hodnoty díky službám


Výzvy

Poskytování vysoké přidané hodnoty zákazníkům je podmínkou každého úspěšného podnikání. V poprodejním cyklu mají služby zákazníkům důležitou roli. Úspěšné zvládnutí komplexního servisního cyklu je často náročné kvůli roztříštěnému servisnímu prostředí. Pokud nejsou vaše služby kontaktního centra, centra náhradních dílů, oprav a záruky zaznamenány a sdíleny, jste ve značné nevýhodě. Zákazník je obvykle hodně citlivý na pomalé reakční časy a dlouhé prostoje.

Dopad

Hlas jednoho zklamaného zákazníka může rychle ovlivnit mnoho dalších současný i budoucích zákazníků, zvláště pokud vaše služby nebo vlastnosti vašeho výrobku nesplnily jeho očekávání. Nespokojenost zákazníka často vede k odchodu ke konkurenci. Vám se nejen sníží příjmy, ale klesá i pověst vaši značky a podíl na trhu.

Co s tím

Propojit pohled na výrobek a servis jako na jeden celek a sledovat, zaznamenávat a analyzovat poruchy, preferované díly a záruční a pozáruční opravy s cílem vytvářet lepší výrobky a větší přidanou hodnotou zákazníkům. Výkonnost vašich služeb a neustálé zlepšování vašeho výrobku může předčit očekávání zákazníka, který se k vám bude jistě rád vracet.

 Řešení


Product Lifecycle Management (PLM)

Je základ úspěšného řízení vývoje a v rámci celého podniku bývá strategickou komponentou. PLM pomáhá zvládat výrobcům složité procesy napříč odděleními, pomáhá v koordinaci distribuovaných týmů, aby vytvářeli důsledně a efektivně co nejlepší produkty.
Více zde

Computer-Aided Design (CAD)

Je softwarové řešení, které poskytuje výkonné a snadno použitelné nástroje pro vytváření inovativních výrobků, které pomohou vaši organizaci vytvořit kvalitnější výrobky, proniknout na nové trhy a odlišit se od vašich konkurentů. Je zde ale řada technických a organizačních výzev při implementaci 2D a 3D CAD nástrojů.
Více zde


Application Lifecycle Management (ALM)

Je řešení pro řízení životního cyklu softvérových aplikací a to od konceptu až po dodání.
Více zde

Internet of Things (IoT)

Software, čidla a konektivita jsou nedílnou součástí čím dál tím více výrobků. Tyto změny vytvářejí nové příležitosti.
Více zde

Service Lifecycle Management (SLM)

Ať už jste výrobce, poskytovatel služeb, nebo uživatel, bude vás zajímat různé servisní informace. PTC SLM je řešení pro tvorbu a řízení servisních informací o výrobku
Více zde