Zvýšení příjmů ze služeb


Výzvy

Služby nabízejí obrovský potenciál pro vaše podnikání. Protože jsou výrobky obvykle navrženy tak, aby fungovaly roky popřípadě desetiletí, mají velký potenciál k ovlivnění vašich servisních služeb a příjmů. Existence pozáručních a obnovovacích smluv, nebo například prodej náhradních dílů, znamenají další příležitost k podnikání. Je špatně, pokud firmě chybí celkový strategický růstový výhled.

Dopad

Bez uceleného přístupu k informacím o službách se může stát, že jsou objednány špatné díly, že zákaznické středisko není produktivní, nebo že smlouvy vypršely a nejsou prodlouženy.

Co s tím

Když jsou vaše výrobky propojeny, poskytnou vám ucelený pohled na historii i současný stav, v jakém se výrobek nachází. To vám umožní nabízet, analyzovat a strategicky plánovat služby a maximalizovat výnosy.

 Řešení


Product Lifecycle Management (PLM)

Je základ úspěšného řízení vývoje a v rámci celého podniku bývá strategickou komponentou. PLM pomáhá zvládat výrobcům složité procesy napříč odděleními, pomáhá v koordinaci distribuovaných týmů, aby vytvářeli důsledně a efektivně co nejlepší produkty.
Více zde

Computer-Aided Design (CAD)

Je softwarové řešení, které poskytuje výkonné a snadno použitelné nástroje pro vytváření inovativních výrobků, které pomohou vaši organizaci vytvořit kvalitnější výrobky, proniknout na nové trhy a odlišit se od vašich konkurentů. Je zde ale řada technických a organizačních výzev při implementaci 2D a 3D CAD nástrojů.
Více zde


Application Lifecycle Management (ALM)

Je řešení pro řízení životního cyklu softvérových aplikací a to od konceptu až po dodání.
Více zde

Internet of Things (IoT)

Software, čidla a konektivita jsou nedílnou součástí čím dál tím více výrobků. Tyto změny vytvářejí nové příležitosti.
Více zde

Service Lifecycle Management (SLM)

Ať už jste výrobce, poskytovatel služeb, nebo uživatel, bude vás zajímat různé servisní informace. PTC SLM je řešení pro tvorbu a řízení servisních informací o výrobku
Více zde